Σελίδες

10.11.10

9. Freeday ή Atenistas

 



Αυτή την Παρασκευή 12/11 τυγχάνει να γίνονται 2 μεγάλες λαοσυνάξεις! Από τη μία το freeday, η γνωστή ποδηλατοβόλτα που έχει καθιερωθεί κάθε Παρασκευή, με αφετηρία την πλατεία Ασωμάτων στο Θησείο και απο την άλλη οι atenistas με την πρωτοβουλία τους να ξαναδώσουν ζωή σε μία απο τις κεντρικότερες πλατείες της Αθήνας, την ξεχασμένη/ταλαιπωρημένη Ομόνοια. Η ποδηλατοπομπή θα περάσει απο Ομόνοια και θα συνεχίσει κανονικά την πορεία μέχρι τον προορισμό της.


5 σχόλια:

Unknown είπε...

Αυτό το συμπέρασμα πως το έβγαλες?? Οτι θα περάσει το freeday απο την ομόνοια? ακόμα δεν έχει οριστεί διαδρομή , και έπειτα υπάρχει ένα θέμα με την σελίδα τους ζητάνε χορηγούς!

Και εγώ έχω γραφτεί στην σελίδα Ατενιστας
αλλά δεν μου αρέσει αυτό με την "εταιρική ευθύνη" και "δωρητές" έτσι όπως το γράφει!! θα έπρεπε να είναι ποιο διαφανές και αναλυτικό , όταν κάποιος ζητάει κάτι τέτοιο!! για να ξέρουν όσοι συμμετέχουν που εμπλέκονται! όπως γίνεται σε άλλες σελίδες πριν κάνεις account!!

θα ήθελα να ξεκαθαριστεί το θέμα!

ΥΓ λένε Δημήτρη , δεν μπορω να ποσταρω αλλως αλλα με το account μου μέσο google γιατι με βγαζει σας Ατενιστας?

Andre είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Unknown είπε...

σου απάντησα στο forum Aτενιστας για να έχεις το email μου! δεν είναι το επώνυμο μου αυτό!

Δημητρης

Andre είπε...

δεν έχω λογαριασμό στο φόρουμ, σε τι μου απάντησες?

Unknown είπε...

Αν εισαι στους Ατενιστας κανε να δεις!


http://www.atenistas.gr/forum/viewforum.php?f=19

Ευχαριστω!
Δημήτρης ΤeC

Δημοσίευση σχολίου